Frequently Asked Questions

Here are some of our most popular questions we are asked. If your question is not listed below, please do not hesitate to contact us.

Tärkeää tietoa

apo-rotista tulee "Apotheke Zur Rose" merkki!
apo-rot-postimyyntiapteekin kansainvälistä kauppaa käytetään jatkossa Apotheke Zur Rose jakelukanavana. Apotheke Zur Rose kotipaikka on saksalaisessa Halle (Saale), omistaja Ulrich Nachtsheim. Jos haluat jatkossa tukea tilauksiesi suhteen heiltä, tarvitsemme suostumuksesi asiakas- ja terveystietojesi siirtoon Apotheke Zur Rose. Lisätietoja löytyy täältä.

Ilmoittautumista ja tilausta koskevia kysymyksiä

1. Kuinka liityn apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa?

Voit rekisteröityä apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa asiakkaaksi joko puhelimitse numerossa +800 - 80 80 70 70* tai Internetissä. Ilmoittautuminen kotisivun kautta tapahtuu automaattisesti ensimmäisen tilauksesi yhteydessä. Lisättyäsi haluamasi tuotteet ostoskoriin, klikkaa lopuksi painiketta “kassalle” näytön alareunassa. Etkö ole vielä asiakas? Valitse nyt asiakkaan sisään kirjautumisen yhteydessä “rekisteröidy asiakkaaksi” ja rekisteröidy muutaman askeleen avulla.
Nyt pyydämme Sinua ilmoittautumaan kertaluonteisesti viidellä askeleella.

1. askel: Anna henkilötietosi ja laskutusosoite.

2. askel: Anna toimitusosoite.

3. askel: Valitse lähetystapa.

4. askel: Valitse maksutapa.

5. askel: Tarkista tilauksesi, yleisten kaupanehtojen hyväksyntä, tilauksesi yhteenveto, kirjautumisesi vahvistus ja jatkossa tilaus- ja asiakasnumeron vastaanottaminen.

2. Kuinka voin tilata apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa?

Voit tilata tuotteita apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa mukavasti kotoasi käsin.

Käytäthän maakohtaista verkkokauppaa ulkomailta tilatessasi:

Itävalta: www.apo-rot.at
Tanska: www.apo-rot.dk
Suomi: www.apo-rot.fi
Alankomaat: www.apo-rot.nl
Espanja: www.apo-rot.es
Ranska: www.apo-rot.fr
Italia: www.apo-rot.it

Muut EU-maat: www.apo-rot.eu
EU:n ulkopuolella: www.apo-rot.com

3. Kuinka verkkokaupan tilausprosessi etenee?

Voit tilata hienovaraisesti, nopeasti ja helposti kotoasi käsin:

1. askel:
Kirjaudu “Kirjaudu sisään”-kentässä asiakasnumerollasi (tai sähköpostiosoitteellasi) ja salasanallasi sisään asiakastilillesi. Mikäli et ole vielä asiakas, saat asiakasnumerosi kuten kohdassa 1. Kuinka liityn apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa? on kuvattu.

2. askel:
Löydettyäsi haluamasi tuotteen haun avulla tai merkkikaupoistamme, lisää tuote ostoskoriin. Tätä ennen voit klikata yksityiskohtaista näyttöä saadaksesi tuotteesta tarkempia tietoja. Voit lisätä tuotteen ostoskoriin myös siinä.

3. askel:
Tarkista nyt ostoskorisi sisältö klikkaamalla näytön yläosan painiketta “ostoskori”.

4. askel:
Valitse haluamasi toimitustapa.

5. askel:
Päätä ostoksesi klikkaamalla painiketta “kassalle”.

4. Onko lääkkeiden tilaaminen Internetistä turvallista?

apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa on turvallinen. Monivuotinen kokemuksemme ja menestyksemme yhtenä suurimmista postimyyntiä harjoittavista apteekeista sekä verkkokauppamme etusivulla alhaalla vasemmalla oleva ja kotipaikan maanlipulla merkitty EU:n esittelemä EU-turvallisuuslogo todistavat tästä. Logolla merkitään turvalliset tai vakavasti otettavat postimyyntiä harjoittavat apteekit ja se tarjoaa enemmän suojaa kuluttajalle. Klikkaamalla logoa pääset postimyyntirekisteriin tarkastettuihin tietoihimme.

Tämän lisäksi apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa tarkistaa tilauksesi moniportaisella järjestelmällä ja ottaa tarvittaessa yhteyttä Sinun tai lääkäriisi. Farmaseuttinen ammattihenkilöstömme tarkistaa jokaisen tilauksen täydellisyyden ja mahdolliset yhteisvaikutukset ennen lähettämistä.

5. Mitä teen, mikäli en saa tilaukseni jälkeen vahvistussähköpostia?

Yleensä saat vahvistusviestin muutaman minuutin kuluessa tilauksestasi. Mikäli näin ei tapahdu, tarkista, oletko antanut sähköpostiosoitteesi oikein ja antanut suostumuksesi yleisiin kaupanehtoihin. Tarkistathan myös, ettei sähköposti ole joutunut roskapostikansioosi.

6. Mihin asti voin korjata tai täydentää tilaustani jälkikäteen?

apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa pyrkii käsittelemään tilauksesi mahdollisimman pian. Siksi pyydämme Sinua huomioimaan, että voimme huomioida ainoastaan puhelimitse tehdyt korjaukset, jotka on tehty ennen vahvistusviestin vastaanottamista. Mikäli olet valinnut maksutavaksi ennakkomaksun, voit muuttaa tilaustasi aina veloituspäivään saakka.

Maksuun, toimitukseen ja lähetyskuluihin liittyviä kysymyksiä

1. Mitä maksutapoja tarjoaa apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa minulle?

apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppatarjoaa Sinulle maksutavoiksi ennakkomaksua, PayPalia ja luottokorttia.

2. Minkä korkuisia ovat apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa toimituskulut?

apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa veloittaa toimituksestasi seuraavia toimituskuluja:

Maa (lisämaksu) Ostosten arvo alle 40€ Ostosten arvo yli 40€
Belgia EUR 5,90 EUR 3,50
Bulgaria EUR 12,50 EUR 10,00
Tanska EUR 5,90 (katso alla)
Viro EUR 12,50 EUR 10,00
Suomi EUR 9,90 (katso alla)
Ranska EUR 9,90 EUR 7,50
Kreikka EUR 15,00 EUR 12,50
Iso-Britannia EUR 9,90 EUR 7,50
Irlanti EUR 15,00 EUR 12,50
Italia EUR 12,50 EUR 10,00
Kroatia EUR 12,50 EUR 10,00
Latvia EUR 12,50 EUR 10,00
Liettua EUR 12,50 EUR 10,00
Luxemburg EUR 5,90 EUR 3,50
Malta EUR 9,90 EUR 7,50
Alankomaat EUR 5,90 EUR 3,50
Puola EUR 12,50 EUR 10,00
Portugal EUR 15,00 EUR 12,50
Romania EUR 12,50 EUR 10,00
Slovakian tasavalta EUR 12,50 EUR 10,00
Slovenia EUR 12,50 EUR 10,00
Ruotsi EUR 9,90 EUR 7,50
Espanja EUR 15,00 EUR 12,50
Tsekin tasavalta EUR 15,00 EUR 12,50
Unkari EUR 12,50 EUR 10,00
Kypros EUR 9,90 EUR 7,50

Tanskaan toimitettaessa ovat lähetys kulut ainoastaan 2,90 euroa, kun tilauksen arvo ylittää 40 euroa. Tilauksen arvon ylittäessä 100 euroa, on lähetys ilmainen.

Suomeen toimitettaessa ovat lähetyskulut 7,50 euroa, kun tilauksen arvo ylittää 100 euroa.

Itävaltaan toimitettaessa on lähetys ilmainen, kun tilauksen arvo ylittää 50 euroa.

Veloitamme EU:n ulkopuolelle suuntautuvista paketeista 16,50 euroa, kun tilauksen arvo alittaa 40 euroa. Tilauksen arvon ylittäessä 40 euroa veloitamme 12 euroa.

3. Kuinka pitkä on apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa toimitusaika?

Tavanomainen apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa käsittelyaika on 1 - 2 työpäivää.

Mahdolliset tuotteiden lisätoimitusajat lisätään tavanomaiseen käsittelyaikaan. Huomaathan, että tilauksesi käsittelyaika määräytyy aina sen ostoskorin tuotteen mukaan, jolla on pisin toimitusaika.

Löydät todennäköiset maakohtaiset toimitusajat alla olevasta luettelosta:

Itävalta: 2 - 3 päivää
Belgia: 2 - 3 päivää
Bulgaria: 5 - 6 päivää
Tanska: 2 - 3 päivää
Viro: 4 - 5 päivää
Suomi: 3 - 4 päivää eteläiseen Suomeen / 4 - 6 pohjoiseen Suomeen
Ranska: 2 - 3 päivää mantereelle / 5 - 6 päivää Korsikaan
Kreikka: 5 - 6 päivää
Englanti: 2 - 3 päivää
Italia: 2 - 3 päivää pohjoiseen Italiaan / 4 - 6 eteläiseen Italiaan + Sisiliaan + Sardiniaan
Kroatia: 4 - 5 päivää
Latvia: 4 - 5 päivää
Liettua: 4 - 5 päivää
Luxemburg: 2 - 3 päivää
Malta: 5 - 6 päivää
Alankomaat: 2 - 3 päivää
Puola: 2 - 3 päivää
Portugali: 3 - 4 päivää mantereelle / 8+ päivää Madeiralle + Azoreille
Romania: 3 - 4 päivää
Ruotsi: 2 - 3 päivää eteläiseen Ruotsiin / 4 - 6 pohjoiseen Ruotsiin
Slovakia: 3 - 4 päivää
Slovenia: 3 - 4 päivää
Espanja: 3 - 4 päivää mantereelle + Baleaareille
Tsekin tasavalta: 3 - 4 päivää
Unkari: 3 - 4 päivää
Kypros: 9 - 11 päivää

Toimitusajat Euroopan ulkopuolelle ovat yleensä 10 - 15 päivää.

4. Kuinka tuotteeni toimitetaan?

Tuotteesi toimitetaan UPS:lla tai DHL:llä riippuen toimitusmaastasi. Mikäli et ole paikalla toimituksen ajankohtana voit noutaa pakettisi lähimmästä postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista. Mikäli haluat lähettää paketin edelleen uuteen osoitteeseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa +800 - 80 80 70 70*. Mikäli mahdollista, pidä sähköpostitse lähettämäämme seurantanumeroasi valmiina.

5. Mitä tapahtuu, mikäli en ole toimituksen tapahtuessa kotona?

UPS ja DHL pyrkivät toimittamaan maanantaista perjantaihin klo 8 - 17 välillä. Mikäli toimitus ei onnistu, voit noutaa pakettisi lähellä sijaitsevasta postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista.

Kysymyksiä valikoimasta

1. Miksi apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa lääkkeet ovat niin edullisia?

Apteekit ovat jo muutaman vuoden ajan saaneet määrittää itse reseptivapaiden lääkkeiden hinnat. Kun monet apteekit tarjoavat edelleen valmistajan ovh:n mukaisia tai sitä korkeampia hintoja, tarjoaa apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa koko reseptivapaiden lääkkeiden, kosmetiikan, lääketuotteiden ja hoitotuotteiden valikoiman erityisen edullisesti. Kuinka teemme tämän? apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa pystyy neuvottelemaan ostovolyyminsä perusteella tukkureiden ja valmistajien kanssa hyvät ostoehdot. Annamme ne edelleen Sinulle matalien hintojen puitteissa.

Neuvontaa ja huoltoa koskevia kysymyksiä

1. Tarjoaako apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa henkilökohtaista neuvontaa?

Kyllä, tarjoamme Sinulle asiantuntevaa neuvontaa. Asiakaspalvelijamme eivät ainoastaan ota vastaan tilaustasi, vaan neuvovat eri tilausvaihtoehtojen valinnassa ja terveysasioissa. Tavoitat meidät aukioloaikoinamme

Ma - Pe klo 8 - 19
La klo 9 - 14

puhelimitse, sähköpostitse tai faksilla - neuvomme Sinua hienovaraisesti ja ammattitaidolla. Tavoitat meidät puhelinnumerosta +800 - 80 80 70 70*.

Huomaa, että juhlapäivinä on erilliset aukioloajat.

2. Kuinka kauan on apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa auki?

Tavoitat meidät maanantaista perjantaihin klo 8 - 19 ja lauantaisin klo 9 - 14

Huomaa, että juhlapäivinä on erilliset aukioloajat.

3. Huomioiko apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa yhteisvaikutukset?

apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa kiinnittää ilman muuta tilauksesi yhteydessä huomiota terveyteesi. Tämä tarkoittaa, että kartoitamme lääkkeiden mahdolliset yhteisvaikutukset ja huomioimme lääkitysprofiilisi.

Kysymyksiä henkilötiedoista

1. Ovatko henkilötietoni apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa turvassa?

Kyllä – turvallisuus on meille apo-rot international – Apotheke Zur Rose verkkokauppa tärkeintä. Voit olla varma siitä, että kaikkia tietoja käsitellään ehdottoman luottamuksellisina. Käytämme tietojasi esimerkiksi turvallisuutesi takaamiseen esim. tarkastamalla tietojesi perusteella lääkkeiden yhteensopivuuden. Jotta kuitenkin voimme toimittaa tilauksesi Sinulle, on meidän annettava tätä varten tarpeelliset tiedot (vastaanottaja, puhelinnumero, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja tarvittaessa valtuutetut vastaanottajat) edelleen huolintayritykselle.

2. Kuinka pääsen asiakastililleni?

Mikäli olet jo asiakas, voit tehdä tilauksesi helposti asiakastilisi avulla. Kirjaudu tätä varten “Tilini”-kentästä (ylhäällä oikealla sivuillamme) ja sitten “sisään kirjautuminen”-kentästä antamalla asiakasnumerosi tai sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi. Henkilötietosi on tallennettu turvallisesti asiakastilillesi siten, ettei sinun tarvitse antaa niitä uudelleen tilauksen edetessä. Kirjaudu kentästä “Tilini” sisään ennen kuin lisäät tuotteen ostoskoriin, muutoin on sinun ilmoitettava tietosi uudelleen.

3. Kuinka voin muuttaa tietojani tai salasanani?

Kirjauduttuasi sisään asiakasnumerollasi ja salasanallasi voit muuttaa henkilötietojasi kohdassa “Tilini”.

4. Mitä teen, jos en muista salasanaani?

Klikkaa sisäänkirjautuminen-painiketta unohdettuasi salasanasi. Voit sitten klikata linkkiä “Unohditko salasanasi?” ja saat lopuksi sähköpostin, joka sisältää automaattisesti luodun salasanan. Sinua pyydetään muuttamaan se seuraavan sisään kirjautumisen yhteydessä.

Peruutusoikeutta koskevat kysymykset

1. Onko minulla peruutusoikeus?

Tutustu yleisiin kaupanehtoihimme.


* Veloituksetta. Maakohtaiset maksut ovat mahdollisia.